Czyli od A do Z magazyn humanistyczny SP nr 32 im.Jerzego Dudy-Gracza w Częstochowie

*

Skąd taka nazwa?

Pegaz - (łc. Pegasus (Pegasos) z gr. Pégasos) 

1. mit. gr. Pegaz – skrzydlaty koń zrodzony z Meduzy, służący Bellerofontowi oraz Zeusowi; pod uderzeniem kopyta p. na górze Muz, Helikonie, wytrysnęło źródło. 

2. przen. symbol natchnienia poetyckiego. ( „Słownik Wyrazów Obcych” Wydawnictwa Europa, pod redakcją naukową prof. Ireny Kamińskiej-Szmaj, autorzy:  Mirosław Jarosz i zespół. Rok wydania 2001).

2009-02-11

ŻYCZENIA NA WALENTYNKI




Wszystkiego naj naj najlepszego dla Adrianka B.Bardzo, bardzo, bardzo Cię lubię.Życzę Ci dużo zdrowia,
szczęścia ,pomyślności.
Patrycja

Wszystkiego najlepszego
dla Karola Kryczka
życzy Walentynka

Dla mojej drugiej połówki z 5 d
słodka Walentynka

Dla kochanego Michała Gwiazdowicza

Drogi Michale ,życzę Ci zdrowia, miłości.Mam nadzieję,że wybierzesz dobrze.
Paula D.

Dla Wiktorka z 4a
Kiedy byłeś przy mnie
Nigdy mi Cię nie brakowało
Bo Cię kocham
I nie pisałabym do Ciebie



Dla Natalii z 4a - Walenty
Kocham Cię bardzo i szczerze,
Bo gdybym Cię nie kochał, to nie pisałbym do Ciebie.
Mój piesku z dużymi uszkami,
Będę Cię kochał nocami i dniami.

Dla Wiktora

Liścik ten do Ciebie pisze,
bo coś w głębi serca słyszę.
Jeśli chcesz ,to go przeczytaj,
gdy przeczytasz, to nie pytaj
Bo gdy Ciebie zobaczyłam,
to o Tobie w nocy śniłam.
Bardzo mi się spodobałeś,
coś pięknego w sobie miałeś.
Twoje usta, oczy, włosy,
mają w sobie dar uroczy.
A Twój uśmiech miły taki,
jakby gdzieś śpiewały ptaki.

Walentynka

Mój Piotrku z Vd
Kocham Cię
niesamowicie,
będę śniła o Tobie całe życie.
Będę myślała cały czas,
byle świat
nie rozłączył nas
Walentynka

Dla Piotrka z Vd od Walentynki
Życzę Ci, abyś Dzień Miłości
spędził w radości i pomyślności
a te marzenia co chowasz w ukryciu
niech Ci wyznaczą drogi szczęścia w życiu...



Dla Mateusza
Sukcesów w życiu
szczęścia w miłości
dużo uścisków,
samych radości
spełnienia marzeń,
mocy słodyczy,
w Dniu Walentego

Wiki Ci życzy



Od Damiana dla WSZYSTKICH z klasy Va

Kochać a lubić to wielka różnica,
sercem się kocha, a duszą zachwyca.
Duszą zachwycać można każdego,
a sercem kochać tylko jednego.

Dzisiaj skradnę Ci całusa.
Może w tłumie, na ulicy,
Albo gdzieś w autobusie.
Dziś Cię, miła pocałuję,
Jeszcze nie wiem, gdzie to będzie.
Ale wiem, że Ciebie kocham.
Chcę być z Tobą, zawsze, wszędzie.

Jeśli zdziwiona jest Twoja minka,
z jakiej okazji ta walentynka,
to przecież dzisiaj jest
czternastego, święto
każdego zakochanego!


To Walentynki
Dla Wiktorii z Va